Monday 25 February 2013

HOME

Selamat Datang ke Kedai Bunga Malaysia Online termurah dan berkualiti di Malaysia.


Jika anda merupakan seorang penggemar bunga (flower) dan hiasan yang berkualiti malah cantik, menarik,terbaru, elegan, dan mengikuti trend masa kini, anda telah menjumpai tempat yang betul. KEDAI BUNGA MALAYSIA merupakan penjual pembekal (florist) bunga (flower) hiasan yang berkualiti dan digubah sendiri (custom made) oleh kami untuk memenuhi keperluan penggemar-penggemar bunga di seluruh Malaysia. JAMINAN KEPUASAN 100% kami bukan sekadar pada harga yang paling murah di pasaran, malah KUALITI yang ditawarkan adalah yang TERBAIK.

Selain menjual bunga hiasan secara RETAIL (seunit), KEDAI BUNGA MALAYSIA juga menyediakan khidmat DROPSHIP & JUALAN SECARA BORONG bagi semua jenis bunga yang dipaparkan dalam blogspot ini dimana sesetengah pelanggan kami telah meminta kami untuk menggubah sejumlah jenis bunga untuk dijadikan 'door gift' kepada tetemu VIP / terhormat mereka di Majlis perkahwinan mereka dan anak-anak mereka.

Luangkan 5-10 minit masa anda di KEDAI BUNGA MALAYSIA untuk melihat koleksi-koleksi bunga yang terbaru yang ditawarkan. Anda boleh hubungi saya, Farah Gan / Kak Anis di talian
 019-6789237 (Farah) / 019-6677121 (Anis)
( call/sms/watsapp) pada setiap hari (8a.m-12 Midnight)
atau
emailkan kepada kedaibungamalaysia@gmail.com
untuk pertanyaan lanjut dan order.

kedaibungamalaysia@blogspot.com



Oakley Malaysia

No comments:

Post a Comment